عطر و ادکلن

خرید اینترنتی و پستی عطر و ادکلن . رایحه دلنشین عطر ها و ادکلن ها . ارسال رایگان . درب منزل عطر های پر فروش و ماندگار

عطر و ادکلن

خرید اینترنتی و پستی عطر و ادکلن . رایحه دلنشین عطر ها و ادکلن ها . ارسال رایگان . درب منزل عطر های پر فروش و ماندگار

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه و زنانه آنیکا Anika

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه و زنانه آنیکا Anika

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه و زنانه آنیکا Anika

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

اگر به دنبال یک اسپری با دوام و خوشبو هستید اسپری بدن آنیکا با ظاهری زیبا ، رایحه ای خوش و ماندگاری بالا پیشنهاد ماست.
این اسپری در سه رایحه مردانه و سه رایحه زنانه بر روی سایت قرار گرفته اند که از رایحه عطر و ادکلن های معروف هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند .

ویژگی ها :

سایز 200ML
کیفیت و ماندگاری بالا
این اسپری در 10 رایحه از ادکلنهای معروف زنانه و 10 رایحه مردانه زیر موجود میباشد (لطفا در هنگام ثبت سفارش در قسمت پیغام رایحه دلخواه خود را درج نمایید)

10 رایحه از ادکلنهای مردانه :

1- اسپری بدن مردانه آنیکا لالیک Lalique : نوع رایحه اسپری: گرم و تلخ - این اسپری برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن می باشد. قیمت مناسب و رایحه منحصر به فرد این اسپری باعث شده یکی از پرفروش ترین محصولات ما به شمار رود.
2- اسپری بدن مردانه آنیکا افوریا Euphoria for men : نوع رایحه اسپری :خنک و تلخ - خلقت این اسپری الهام گرفته شده از احساس آزادی است. این اسپری خوشحالی و شادی بی حد و مرز را القا می کند.
3- اسپری بدن مردانه آنیکا گوچی بای گوچی GUCCI by GUCCI : نوع رایحه اسپری: گرم و تلخ - بسیار خوشبو و با ماندگاری بالا است و یکی از پر فروش ترین اسپری های مردانه به شمار می رود.
4- اسپری بدن مردانه آنیکا بربری دِبیت Burberry Burberry The Beat : نوع رایحه اسپری:خنک و تلخ - احساس تازگی و سرزندگی، مناسب برای مجالس و جلسات رسمی.
5- اسپری بدن مردانه آنیکا لاگوست چلنج Lacoste Lacoste Challenge : نوع رایحه عطر:خنک و شیرین - ترکیبی حقیقی از مبارزه طلبی و انرژی مضاعف و همچنین ترکیبی از یک عطر مدرن و کلاسیک است. مناسب برای ورزشکاران
6- اسپری بدن مردانه آنیکا دلچه گابانا د وان Dolce & gabbana the one : نوع رایحه اسپری:گرم و تلخ - یک رایحه کاملا مردانه کلاسیک تا همسران به یکدیگر عشق بورزند. این عطر مدرن، خاص و بین المللی مناسب برای مردان با کاریزما و با اعتماد به نفس است.
7- اسپری بدن مردانه آنیکا وان میلیون 1 Million : نوع رایحه اسپری:ملایم و شیرین- بسیار احساس برانگیز و پرقدرت در سال 2008 تولید و یکی از پرطرفدارترین عطرهای دنیا محسوب می شود.
8- اسپری بدن مردانه آنیکا بولگاری پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme : نوع رایحه اسپری:خنک و ملایم - عطریست با شکوه و کاملا مردانه بیانگر قدرت و زیبایی دریاست. چالاکی و نشاط را به شما هدیه می کند.
9- اسپری بدن مردانه آنیکا با آزارو Azzaro: نوع رایحه:گرم و تلخ - عطری خالص، ناب ، اغوا کننده ، با ظرافت و دلفریب . ترکیبی از یک عطر کلاسیک و مدرن، شفاف و با ماندگاری بالا که از رایحه مرکبات و چوب ساخته شده است.
10- اسپری بدن مردانه آنیکا 212 من 212 MEN : نوع رایحه : خنک و تلخ - مخاطب این رایحه مردان به روز و جوان و پر انرژی میباشد.


10 رایحه از ادکلنهای زنانه :

1- اسپری بدن زنانه آنیکا نینا ریچی NINA RICCI : نوع رایحه:شیرین و تند - مناسب برای دختران جوان و با نشاط. دخترانی که ترس از نشان دادن رفتارهای دخترانه خود نداشته و همیشه دوست دارند در مرکز توجه باشند.
2- اسپری بدن زنانه آنیکا ورساچی کریستا نویر VERSACE CRYSTAL NOIR : نوع رایحه اسپری: تند و شیرین - مخاطب این رایحه دخترانی خاص و شجاع،احساساتی و با نشاط،اسرارآمیز و درون گرا هستند.
3- اسپری بدن زنانه آنیکا دلچه گابانا د وان Dolce Gabbana The one : نوع رایحه اسپری: ملایم و شیرین - مدرن، فریبنده و اغواگر و از گلهای شرقی است. مخاطب این رایحه دخترانی با یک شخصیت قوی و یک کنتراست شیرین طلایی میباشند.
4- اسپری بدن زنانه آنیکا چنس چنل CHANCE CHANEL : نوع رایحه اسپری:ملایم و شیرین - با رایحه ای جوان پسند ، غیر منتظره، ماهرانه، شهوانی و پر از شادابی و انرژی است.
5- اسپری بدن زنانه آنیکا سی اچ CH : نوع رایحه اسپری : ملایم و شیرین - رایحه گلهای متنوع حس آرامش و رویایی آرام و پر طراوت
6- اسپری بدن زنانه آنیکا VERSACE BRIGHT CRYSTAL : نوع رایحه:شیرین شیرین و گلهای بهاری - مخاطب این رایحه دختران جوان ، پرشور و جذاب که اهل تفریح و بازیگوشی هستند.
7- اسپری بدن زنانه آنیکا کوکو شنل COCO CHANEL : نوع رایحه : تند و ادویه ای - بوی شرقی این عطر حسی وسوسه انگیز دارد و مناسب برای دختران جذاب و فعال است. دخترانی که رمانتیک و احساسی هستند.
8- اسپری بدن زنانه آنیکا کنزو لئو پار L"eau Par Kenzo : نوع رایحه عطر: خنک و ملایم - عطری بی پایان و احساس برانگیز
9- اسپری بدن زنانه آنیکا بولگاری امنیا کریستال Bvlgari Omnia Crystalline : نوع رایحه:ملایم و شیرین - احساس ناب زنانگی ، درخشان مانند یک جواهر گرانبها و به مانند کمیاب ترین کریستال در ظرف نفیس جواهر.
10- اسپری بدن زنانه آنیکا جاسمین نویر Bvlgari Jasmin Noir : نوع رایحه:گرم و شیرین - رایحه ای جذاب و مرموز که از چوب و گلهای گرانبها ساخته شده ، مناسب برای زنانه خانمهای عاشق در کنار همسر



شماره مجوز بهداشت : 475341

************** پیشنهاد ویژه **************

با سفارش بیش از یک عدد محصولات متنوع فروشگاه ما که در پایین ( قسمت سایر محصولات فروشنده ) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند

فروشنده: پرستیژ

قیمت: 70,000 تومان

خرید پستی:

برای سفارش و خرید اینترنتی اسپری خوشبو کننده بدن مردانه و زنانه آنیکا Anika، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت پول پس از دریافت کالا


خرید اسپری خوشبو کننده بدن مردانه و زنانه آنیکا Anika

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد